Επίσκεψη της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Το flyover, την υπερυψωμένη περιμετρική λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς και την επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, επισκέφτηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, μαζί με τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, τον υφυπουργό Νίκο Ταχιάο, τον γενικό γραμματέα Υποδομών Δημήτρη Αναγνώπουλο και τη γενική γραμματέα Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα.
Σε σύσκεψη με τους αναδόχους ενημερώθηκαν για την πρόοδο κατασκευής της υπερυψωμένης λεωφόρου ταχείας κυκλοφορίας και στη συνέχεια, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο κατασκευής του σύγχρονου οδικού άξονα.

«Το έργο εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς. Παρά το γεγονός ότι μπορεί να υπήρχε ένας σκεπτικισμός στη Θεσσαλονίκη πριν από έναν χρόνο – κατά πόσο θα επηρεάσει την κυκλοφορία, ακόμη και το αν θα ολοκληρωθεί το έργο – όλοι σήμερα βλέπουμε τα εργοτάξια και την πορεία εξέλιξης του έργου.
Θέλω να ευχαριστήσω, όχι μόνο τις δύο κατασκευάστριες εταιρείες, αλλά και το σύνολο των φορέων της Θεσσαλονίκης. Ειδικότερα την Τροχαία, η οποία έχει κάνει πολύ σημαντικές παρεμβάσεις, αλλά και τον πρώτο και δεύτερο βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και βέβαια, τον Υφυπουργό Μακεδονίας – Θράκης Κώστα Γκιουλέκα, που έχει συμβάλει με τις συσκέψεις που κάνουμε, ώστε να λύνονται θέματα.
Όλοι μαζί ενώνουμε δυνάμεις για να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε ένα πρωτοπόρο και καινοτόμο έργο για τα ελληνικά δεδομένα. Ένα έργο το, οποίο θα βοηθήσει ουσιαστικά την ομαλότερη ροή της κυκλοφορίας.
Είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο στη Θεσσαλονίκη και αυτό καταδεικνύει την πρόθεση της Κυβέρνησης να λύσουμε οριστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης, σε συνδυασμό, φυσικά, με το μετρό.
Οι αυτοψίες από την πλευρά του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα συνεχιστούν, ώστε να ολοκληρωθεί το έργο εντός χρονοδιαγράμματος», είπε ο Χρίστος Δήμας.
Ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος ανέφερε ότι: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι το έργο αυτό υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Έχουν επενδυθεί πολύ σημαντικά ιδιωτικά κεφάλαια για την ολοκλήρωσή του και βλέπουμε ότι η εξέλιξή του προχωρά με πρωτοφανή ταχύτητα.
Αυτό αποτελεί αδιάψευστη απόδειξη ότι το έργο θα παραδοθεί εντός χρονοδιαγράμματος, δηλαδή στις 16 Μαΐου 2027. Το έργο είναι ζωτικής σημασίας και πραγματικά θα είναι σωτήριο για τη Θεσσαλονίκη, η οποία θα το δει να γίνεται πραγματικότητα στον προβλεπόμενο χρόνο».